مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-02اقتصادي

ادامه چالش قیمت تخم مرغ/قیمت مصوب، 6 هزار تومان کمتر از قیمت تمام شده


مدیر امور طیور جهادکشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه قیمت مصوب اعلامی 14 هزار تومانی برای فروش تخم مرغ درب مرغداری مربوط به مهرماه سال گذشته است، - ایسنا/مرکزی مدیر امور طیور جهادکشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه قیمت مصوب اعلامی 14 هزار تومانی برای فروش تخم مرغ درب مرغداری مربوط به مهرماه سال گذشته است، گفت: در حال حاضر تولید هر کیلو تخم مرغ حدود 20 هزار تومان تمام می شود و قیمت مصوب سال گذشته برای مرغدار صرف ندارد.

مدیر امور طیور جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: مشکلی در خصوص تولید تخم مرغ در استان وجود ندارد و در حال حاضر روزانه 140 تن تخم مرغ در استان تولید می شود که 35 درصد آن به مصرف استان می رسد و مابقی، مازاد است و به سایر استان ها ارسال می شود.

حمیدرضا اخوان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: 94 واحد مرغ تخمگذار در استان با ظرفیت سه میلیون و 500 هزار قطعه وجود دارد که در حال حاضر 64 واحد به ظرفیت دو میلیون و 800 هزار قطعه فعال هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت 64 واحد تولید تخم مرغ در مقایسه با سال های گذشته در استان کم نظیر است، افزود: با توجه به این فعالیت، در حال حاضر وضعیت تولید در استان خوب است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

امروز قیمت تخم مرغ در سطح استان به ازای هرکیلوگرم 24 هزار و 500 تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه چالش قیمت تخم مرغ/قیمت مصوب، 6 هزار تومان کمتر از قیمت تمام شده

ادامه چالش قیمت تخم مرغ/قیمت مصوب، 6 هزار تومان کمتر از قیمت تمام شده