مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-02اقتصادي

سیاست کره جنوبی برای لوازم خانگی/ورود محموله جدید ال جی و سامسونگ به گمرک ایران


سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با تشریح سیاست های کٌره جنوبی جهت رشد صنعت لوازم خانگی، از ورود محموله جدید لوازم خانگی ال جی و سامسونگ به گمرک ایران خبر داد.

- حمیدرضا غزنوی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد سیاست هایی که کره جنوبی برای رشد صنعت لوازم خانگی خود اعمال کرد، اظهار داشت: ممنوعیت واردات لوازم خانگی یکی از سیاست های اصلی کره جنوبی بود و در عین حال، توزیع کالا در فروشگاه ها و مراکز عرضه نیز به شدت تحت کنترل بود تا هیچ کالای خارجی در این فروشگاه ها عرضه نشود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این نوع محدودیت ها همچنان اعمال می شود، به طوری که حتی امکان وارد کردن یک دستگاه دوربین عکاسی آکبند از فرودگاه های کٌره به این کشور وجود ندارد و حتی اگر فردی بگوید که من عکاس هستم، می گویند دوربینت باید مصرف شده باشد و حق ورود دوربین نو غیر کره ای را ندارید.

غزنوی با بیان اینکه دولت کره جنوبی توجه زیادی به موضوع برندسازی داشته است، گفت: با این کار دو شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در کره جنوبی سهم عمده ای از بازار را در اختیار دارند.

* لوازم خانگی کٌره ای بیرون ازکشورش ارزان تر از داخل کٌره است به گفته وی، تکمیل زنجیره ارزش تولید لوازم خانگی و حمایت دولت از این موضوع نیز یکی از دلایل رشد صنعت لوازم خانگی در کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست کره جنوبی برای لوازم خانگی/ورود محموله جدید ال جی و سامسونگ به گمرک ایران

سیاست کره جنوبی برای لوازم خانگی/ورود محموله جدید ال جی و سامسونگ به گمرک ایران