مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-02اجتماعي

ممنوعیت تردد کامیون ها در جاده ساحلی گناوه-بوشهر


مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: تردد کامیون های سنگین از امروز تا اطلاع بعدی باتوجه به عملیات راهداری و اجرای طرح پل باکسی در محور جاده ساحلی گناوه به بوشهر ممنوع است.

- ایسنا/بوشهر مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: تردد کامیون های سنگین از امروز تا اطلاع بعدی باتوجه به عملیات راهداری و اجرای طرح پل باکسی در محور جاده ساحلی گناوه به بوشهر ممنوع است.

سید طالب لواسانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هرساله در فصل زمستان با وقوع سیل در جاده بوشهر-گناوه مشهور به محور ساحلی، در محدوده جزیره شمالی به دلیل ارتفاع کم جاده و پست بودن زمین در آن منطقه آبگرفتگی ایجاد می شد.

وی تصریح کرد: با صدور مجوز پرورش میگو در بالادست این جاده، خاکریز ها بستر رودخانه را تغییر داده است در عین حال که رودخانه نیز لایروبی نشده بود، آب ها در یک محدوده جمع می شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: برای حل این مشکل اجرای طرح پل باکسی در محور جاده ساحلی گناوه به بوشهر حدفاصل روستای جزیره شمالی انجام گرفت تا معضل زیر آب رفتن این جاده پس از بارندگی برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد کامیون ها در جاده ساحلی گناوه-بوشهر

ممنوعیت تردد کامیون ها در جاده ساحلی گناوه-بوشهر