مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-02بين الملل

ریابکوف: آمریکا به مذاکرات برابر و عادلانه با روسیه تعهد نشان دهد


معاون وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد، واشنگتن باید همچنان تمایل خود به تغییر رویکرد بی ثبات کننده اش و برگزاری یک گفت وگوی برابر و عادلانه با مسکو در زمینه ثبات امنیتی و استراتژیک را ثابت کند.

- معاون وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد، واشنگتن باید همچنان تمایل خود به تغییر رویکرد بی ثبات کننده اش و برگزاری یک گفت وگوی برابر و عادلانه با مسکو در زمینه ثبات امنیتی و استراتژیک را ثابت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، سرگیی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: هر دو هیات توافق کردند که این روند باید به باثبات کردن روابط دوجانبه در این حوزه استراتژیک، تضمین قابلیت پیش بینی، جلوگیری از رقابت تسلیحاتی و تقویت کنترل تسلیحاتی و همچنین کاهش خطرات درگیری های مسلحانه کمک کند.

وی افزود: با توجه به این مساله، باید در واقعیت ثابت شود که واشنگتن برای تغییر رویکرد بی ثبات کننده اش و دنبال کردن اهداف تعیین شده مذکور از طریق تعامل بر یک مبنای برابر و عادلانه آماده است.

باید ببینیم که آیا آمریکا واقعا برای در نظر گرفتن نگرانی ها و منافع امنیتی مشروع ما آماده است یا خیر.

همان طور که ریابکوف اشاره کرد، به منظور دستیابی به این اهداف، آمریکا باید از تلاش برای دستیابی به مزایای یک جانبه در مسائل ثبات استراتژیک اجتناب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریابکوف: آمریکا به مذاکرات برابر و عادلانه با روسیه تعهد نشان دهد

ریابکوف: آمریکا به مذاکرات برابر و عادلانه با روسیه تعهد نشان دهد