مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-02اقتصادي

طرحی امید بخش برای فعالان مشاغل خانگی در البرز


طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مدتی است که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، جهاد دانشگاهی استان و شهرداری کرج در حال انجام است تا امیدی برای رونق فعالیت فعالان مشاغل خانگی باشد.

- به این ترتیب مرکز ساماندهی مشاغل خانگی برای اولین بار در کرج ایجاد شد تا علاوه بر ایجاد فضای نمایشگاهی و فروشگاهی برای رشته های مختلف مشاغل خانگی برای اولین بار خدماتی چون مشاوره تخصصی رایگان در حوزه مشاغل خانگی، ایجاد کمیته های تخصصی برای تجمیع توانمندی ها، اتصال فعالان به بازار و همچنین ایجاد کارگزاری هایی به عنوان حلقه اتصال فعالان رشته های مختلف مشاغل خانگی با کارفرمایان و صنایعی باشد که به برون سپاری فعالیت هایشان می پردازند.

به نظر می رسد اجرای درست چنین طرحی می تواند مقدمه ای برای تبدیل شدن مشاغل خانگی به بنگاه های اقتصادی و کمک به اقتصاد جامعه باشد.

گشایش نمایشگاه مشاغل خانگی ابوالحسن قاسمپور مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی در استان البرز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه اولین دور نمایشگاه و فروشگاه مشاغل خانگی در البرز امروز گشایش یافته است، گفت: شکل ساختاری به گونه است که تعدادی غرفه های ثابت به عنوان مرکز پخش و فروش و غرفه هایی نیز به صورت چادری و نمایشگاهی ترتیب داده شده است که به صورت هفتگی و چرخشی به رایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی امید بخش برای فعالان مشاغل خانگی در البرز

طرحی امید بخش برای فعالان مشاغل خانگی در البرز