مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-02سياسي

نقش موثر پایگاه های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه


فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش پایگاه های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه را موثر دانست و گفت: احیای پایگاه های بسیج موجب اثرگذاری بیش از پیش در حوزه فرهنگی شده و به افزایش ضریب امنیتی جامعه کمک قابل توجهی کرده است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش پایگاه های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه را موثر دانست و گفت: احیای پایگاه های بسیج موجب اثرگذاری بیش از پیش در حوزه فرهنگی شده و به افزایش ضریب امنیتی جامعه کمک قابل توجهی کرده است.

سردار محمد عبدالله پور در جلسه احیای پایگاه های بسیج در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان اظهار کرد: مردم سرمایه اصلی این انقلاب هستند و همه در هر لباس و قشری باید با تمام وجود برای خدمت به آنها کوتاهی نکنند.

وی بزرگترین تحرک بسیج را در حوزه مشارکت دانست و افزود: وجود و حضور بسیج در آزمون های مختلف سیاسی موجب پویایی و نشاط نظام شده و دشمن در ضربه زدن به آن ناکام مانده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم احیا و تقویت پایگاه های بسیج توسط اقشار مختلف گفت: احیای پایگاه های بسیج موجب اثرگذاری بیش از پیش در حوزه فرهنگی شده و به افزایش ضریب امنیتی جامعه کمک قابل توجهی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر پایگاه های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه

نقش موثر پایگاه های مقاومت بسیج در حل بخشی از مشکلات جامعه