مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-02سياسي

روحانیان و مبلغان استان سمنان روحیه جهادی را ترویج دهند


فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه روحانیان و مبلغان استان سمنان باید روحیه جهادی را ترویج دهند، گفت: این مهم یکی از نیازهای امروز کشور از صدر تا ذیل است.

- ، سرهنگ محمد خوشقدم صبح شنبه در نشست با مدیرکل و پرسنل تبلیغات اسلامی استان سمنان با موضوع تقدیر از کارکنان ایثارگر این مجموعه، به میزبانی سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان در شاهرود با بیان اینکه موضوع کار جهادی و روحیه ایثار که در دوران دفاع مقدس نیز وجود داشت، مقوله بسیار مهم است که باید در موضوعات مختلف مد نظر قرار گیرد، بیان کرد: یکی از این موضوعات خدمت رسانی به مردم است و امروز بوروکراسی پیچیده اداری برای برگزاری یک مراسم ساده مثلاً راهپیمایی جاماندگان اربعین حتی سیستم اداری و برگزار کنندگان را هم کلافه می کند و دلیل آن هم همین عدم وجود روحیه جهادی و ایثارگری است.

وی با بیان اینکه گاهی روحیه جهادی و ایثاری به فراموشی سپرده می شود، بیان کرد: ما امروز در کشور از بالا تا پایین همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نماد روحیه بسیجی و ایثارگری هستند، در همه مسئولیت ها نیاز داریم تا روحیه جهادی حاکم باشد.

ترویج سیره شهدا فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اینکه امروز حتی در بین بسیجیان، روحانیان، فرماندهان کانون های بسیج و … بیشتر باید روحیه جهادی را نیاز دارند چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیان و مبلغان استان سمنان روحیه جهادی را ترویج دهند

روحانیان و مبلغان استان سمنان روحیه جهادی را ترویج دهند