مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-02سياسي

در کمتر از یک سال شعبه دوم کارگاه را بدون کمک کسی راه انداختم


در کمتر از یک سال به حدی کارم رونق گرفت که دیگر یک شعبه پاسخگوی تعداد هنرجویان نبود به همین دلیل شعبه دوم را زدم و به لطف خدا به درآمد عالی رسیدم.

- ایسنا/قم یک کارآفرین گفت: در کمتر از یک سال به حدی کارم رونق گرفت که دیگر یک شعبه پاسخگوی تعداد هنرجویان نبود به همین دلیل شعبه دوم را زدم و به لطف خدا به درآمد عالی رسیدم.

عاطفه فرخی یکی از کارآفرینان موفق حوزه پوشاک استان قم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از تجربیات و دلیل موفقیتش می گوید.

این مصاحبه به شرح زیر است: کارتان چیست و از کجا شروع کردید؟ به دلیل علاقه ای که به خیاطی داشتم از 14 سالگی به دنبال یادگیری آن رفتم اما هیچوقت به چشم حرفه آینده ام به آن نگاه نمی کردم.

درسم خوب بود بنابراین در دبیرستان رشته ریاضی و فیزیک را برای تحصیل انتخاب کردم اما شرایط زندگی ام طوری رقم خورد که پس از دیپلم دیگر نتوانستم درسم را در همان رشته ادامه دهم.

کم کم به آموزش خیاطی در همان سن کم پرداختم تا اینکه اطرافیان با دیدن فن بیانم پیشنهاد دادند آموزشگاه خودم را تأسیس کنم و من هم دیدم پیشنهاد بدی نیست.

برای تأسیس آموزشگاه اقدام کردم اما چون با مدرک دیپلم امکان این کار وجود نداشت ادامه تحصیل دادم و مدرک کاردانی ام را گرفتم؛ آموزشگاه را راه اندازی کردم اما درس خواندنم همینجا متوقف نشد، به دلیل علاقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کمتر از یک سال شعبه دوم کارگاه را بدون کمک کسی راه انداختم

در کمتر از یک سال شعبه دوم کارگاه را بدون کمک کسی راه انداختم