مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-02سياسي

دانش آموزان بازمانده از تحصیل در فارس شناسایی می شوند


رییس بسیج سازندگی فارس با اشاره به آغاز رزمایش جهاد تحصیلی در استان، گفت: این رزمایش با هدف شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل به صورت محله محور آغاز می شود تا زمان بازگشایی حضوری مدارس دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

- ایسنا/فارس رییس بسیج سازندگی فارس با اشاره به آغاز رزمایش جهاد تحصیلی در استان، گفت: این رزمایش با هدف شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل به صورت محله محور آغاز می شود تا زمان بازگشایی حضوری مدارس دانش آموز بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

رییس بسیج سازندگی فارس در آیین رزمایش جهاد تحصیلی سال 1400 که با رمز یا قاسم بن الحسن آغاز شد،بیان کرد: دفاع مقدس تمام شدنی نیست و امروز در یک عرصه پیچیده قرار گرفتیم که بخشی از جنگ نرم و اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی فارس، اسماعیل قزل سفلی با بیان اینکه با شروع بیماری کرونا بسیاری از رفتارها در سطوح مختلف جامعه دچار تحولات بنیادین شده است، گفت: سیستم آموزشی کشور نیز متاثر از این جریان و بیماری قرار گرفت و آسیب دید.

او افزود: آسیبی که در این دوران بر علم آموزی دانش آموزان وارد شد شاید به چشم نیاید و از مصادیق جنگ نرم باشد اما تعطیلی و تغییر روش آموزشی در آینده آثار خود را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان بازمانده از تحصیل در فارس شناسایی می شوند

دانش آموزان بازمانده از تحصیل در فارس شناسایی می شوند