مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-02اجتماعي

کیفیت هوا در مشهد قابل قبول است


شاخص کیفیت هوای مشهد طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 67 و شاخص فعلی بر روی عدد 66 در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد؛ همچنین مناطق سجاد و شهرک لشگر با کمترین بار آلودگی در وضعیت پاک و سبز گزارش شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس داده های مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد، شاخص کیفیت هوای مشهد طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 67 و شاخص فعلی بر روی عدد 66 در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

طبق نمودار فوق، کیفیت هوای مشهد در مناطق سجاد و شهرک لشگر با کمترین بار آلودگی در وضعیت پاک و سبز و در سایر مناطق دارای وضعیت زرد و قابل قبول گزارش شده است.

  بررسی نمودارهای ساعتی غلظت آلاینده های جوی نشان می دهد غیر از دو آلاینده دی اکسید نیتروژن و منواکسید کربن طی 24 ساعت گذشته از غلظت سایر آلاینده ها کاسته شده است.

دمای فعلی شهر مشهد 28 درجه سلسیوس است که در گرمترین ساعات ظهر امروز با 2 درجه کاهش به 26 درجه سلسیوس خواهد رسید، هوای امروز این کلانشهر صاف تا کمی ابری همراه با افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر است و پیش بینی می شود این موضوع، کاهش غلظت آلاینده های جوی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ 70068


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوا در مشهد قابل قبول است

کیفیت هوا در مشهد قابل قبول است