مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-02سياسي

بلندپرچین؛ روستای آسمانی استان زنجان


بلندپرچین، شهیدپرورترین روستای استان زنجان بوده و 16 شهید، 17 جانباز و 90 رزمنده از نوجوان 12 ساله تا پیرمرد 80 ساله در جنگ تحمیلی تقدیم نظام اسلامی کرده است.

- ایسنا/زنجان بلندپرچین، شهیدپرورترین روستای استان زنجان بوده و 16 شهید، 17 جانباز و 90 رزمنده از نوجوان 12 ساله تا پیرمرد 80 ساله در جنگ تحمیلی تقدیم نظام اسلامی کرده است.

بدون شک روستاها یکی از نقاط تاثیرگذار در کشور به شمار می رود، تا جایی که اکثر تمدن های بزرگ امروزی در گوشه و کنار دنیا از روستاهایی کوچک و با مردمانی ساده زیست آغاز شده و بسیاری از افراد تاثیرگذار جامعه نیز از دل همین مناطق برخاسته اند.

از طرفی، این مناطق نقش بسیاری ارزنده ای در اقتصاد کشور داشته و محور تولید به شمار می رود.

از روستاها به عنوان یکی از مولفه ها و اهرم های قدرتمند و اثرگذار در تسهیل و تسریع روند توسعه اقتصادی کشور و تحقق سیاست های موسوم به اقتصاد مقاومتی نیز یاد می شود و بسیاری از برنامه ریزی های توسعه ای نیز بر اساس تأکید تقویت روستاها امکان پذیر است، زیرا با تقویت روستا می توان توسعه را به سایر قسمت های منطقه نیز تزریق و به نوعی تعادل و توازن را در سطح منطقه ایجاد کرد.

از کنار نقش اقتصادی روستاها که بگذریم، بسیاری از روستاها در ایران فعل خواستن را به خوبی صرف کرده و روی پای خود ایستاده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلندپرچین؛ روستای آسمانی استان زنجان

بلندپرچین؛ روستای آسمانی استان زنجان