مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 22:352021-10-01بين الملل

نمی گذاریم قفقاز را بحرانی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان با عنوان نمی گذاریم قفقاز را بحرانی کنند نوشت: - در اینجا بعضی اشتباه کرده و می گویند معامله سیونیک با قره باغ شمالی، موضوعی میان دولت های آذربایجان و ارمنستان است و چیزی نیست که مخالفت ایران با آن وجهی داشته باشد و می گویند بله اجرای این توافق برای موقعیت منطقه ای ایران ضرر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان با عنوان نمی گذاریم قفقاز را بحرانی کنند نوشت: یادداشت قبلی این قلم به بحث تحولات مرز های شمالی ایران اختصاص داشت.

به دلیل اهمیت موضوع و وجود پاره ای ناگفته ها، مطالب را در این یادداشت نیز پی می گیریم.

یادداشت قبلی با واکنش های همدلانه زیادی همراه شد؛ در عین حال بعضی از مخاطبان به این نکته اشاره داشتند که زمان در طرح این موضوع سپری و فرصت ها از دست رفته اند.

اما واقعیت این است که اگر زمان برای ممانعت از شکل گیری یک توطئه سپری شده باشد، زمان برای به هم زدن توطئه ای که شکل گرفته باقی است.

درخصوص این موضوع نکاتی وجود دارد: 1- آنچه آمریکا، رژیم صهیونیستی، دولت های ترکیه و آذربایجان و به طور کلی غرب در مناطق شمالی ایران دنبال می کند، اولاً واکنش به توفیقات بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذاریم قفقاز را بحرانی کنند

نمی گذاریم قفقاز را بحرانی کنند