مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 22:002021-10-01اقتصادي

پایان مرحله اول واکسیناسیون کرونا طی 10 تا 15 روز آینده


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حدود 10 تا 15 روز دیگر واکسیناسیون کرونا در مرحله اول به پایان می رسد و این موضوع را جشن می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین قناعتی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه بعد از تشکیل دولت سیزدهم، تهیه، توزیع و تزریق واکسن در برنامه کار قرار گرفت، بیان کرد: وقتی حدود سه هفته گذشته دانشگاه را تحویل گرفتم حدود 40 درصد هم واکسن تزریق نشده بود، اما خوشبختانه اکنون در محدوده دانشگاه تهران 75 درصد مردم جنوب شهر تهران واکسن تزریق کرده اند.

او با بیان اینکه در دانشگاه های دیگر هم در تهران بالای 63 درصد مردم، واکسن دریافت کرده اند، به میزان واکسن تزریق شده در کشور اشاره و اظهار کرد: در کشور هم بین 60 تا 70 درصد واکسن تزریق شده است.

جشن واکسیناسیون به معنای پایان کرونا نیستقناعتی ادامه داد: به هدفی که درخصوص واکسیناسیون در کشور تعیین کرده ایم حدود 10 تا 15 روز دیگر خواهیم رسید و پایان واکسیناسیون مرحله اول را اعلام می کنیم و جشن می گیریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه جشن واکسیناسیون به معنای پایان کرونا نیست، تصریح کرد: وزیر بهداشت و تیم ایشان، معاونان و روسای دانشگاه ها در این زمینه فعالیت می کنند؛ پس از این مرحله برنامه های جدید مقابله با کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله اول واکسیناسیون کرونا طی 10 تا 15 روز آینده

پایان مرحله اول واکسیناسیون کرونا طی 10 تا 15 روز آینده