مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 21:202021-10-01سياسي

روحانی منّت آمریکا را می کشید رییسی سر آمریکا منّت می گذارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمود میرلوحی (عضو پیشین شورای شهر تهران و معاون وزیر کشور در دولت اصلاحات)، در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: - عضو حزب اتحاد ملت می گوید: روحانی می خواست منت آمریکا را در مذاکرات بکشد، اما رییسی سر آمریکا منت هم می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمود میرلوحی (عضو پیشین شورای شهر تهران و معاون وزیر کشور در دولت اصلاحات)، در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: زمانی که (در سال 76) آقای خاتمی به صحنه انتخابات آمد، تلقی خودش این نبود که جامعه آنقدر تشنه و منتظر باشد و به نوعی مطالبات نهفته جامعه سر باز کرد و اصلاحات شد، اگر بتوان آن مطالبات را ردیابی کرد خواهیم دید همچنان به قوت خود باقی است و روشن است که مطالبات چیست، چون مطالبات در تمامی حوزه ها است.

وی افزود: در حوزه سیاسی، آقای خاتمی یک شعاری داشتند و می گفتند توسعه باید همه جانبه، جامع و هماهنگ باشد و نمی توان فقط بگوییم معیشت آری! فرهنگ خیر! یا بگوییم توسعه فرهنگی آری! توسعه اجتماعی خیر! همه این ها با هم است، اما گاهی اوقات که اولویت ها را فهرست کنی ممکن است مثلا امروز مسئله مردم معیشت، اقتصاد، اشتغال، کرونا و خشکسالی باشد، این ها درست است، اما معمولا اولویت های کشور یکی دو اولویت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی منّت آمریکا را می کشید رییسی سر آمریکا منّت می گذارد

روحانی منّت آمریکا را می کشید رییسی سر آمریکا منّت می گذارد