مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-01سياسي

اهدا 8 هزار سبد کالای معیشتی به نیازمندان ایلامی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: با مشارکت مردم نیکوکار استان بیش از 8 هزار و 600 سبد معیشتی برای نیازمندان تهیه و در بین آنان توزیع شد.

- قنبر موسی نژاد شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مردم نیکوکار استان ایلام از طریق پویش اطعام و احسان حسینی در ماه های محرم و صفر علاوه بر سبدهای معیشتی و بهداشتی از طریق مشارکت در تهیه غذای گرم به نیازمندان کمک کردند.

وی افزود: مهم ترین هدف از اجرای این پویش تهیه سبدهای معیشتی و غذایی برای نیازمندان بوده که خوشبختانه با استقبال مردم نیکوکار این استان مواجه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان توسط کمیته محرومیت زدایی این کنگره 43 برنامه خدمت رسانی تدارک دیده شده است گفت: یکی از این برنامه ها پویش اطعام و احسان حسینی بوده که همچنان ادامه دارد.

موسی نژاد افزود: در این مدت با مشارکت مردم نیکوکار استان بیش از 8 هزار و 600 سبد معیشتی برای نیازمندان تهیه و در بین آنان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهیه غذای گرم برای نیازمندان را یکی دیگر از  برنامه های این پویش عنوان کرد و گفت: در این مدت بیش از 140 هزار پرس غذای گرم نیز بنا به نیت و درخواست خیرین تهیه و در بین نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 8 هزار سبد کالای معیشتی به نیازمندان ایلامی

اهدا 8 هزار سبد کالای معیشتی به نیازمندان ایلامی