مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-01ورزشي

شسکت پرسپولیسی ها در ضربات پنالتی پیش از دیدار با الهلال


تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیداری تدارکاتی مقابل تیم دسته اولی شهرداری آستارا در ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال شهرداری آستارا از ساعت 16: 30 امروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی پشت درهای بسته ورزشگاه کادر فنی دو تیم و برای کسب آمادگی هر چه بیشتر به زدن ضربات پنالتی پرداختند که تیم شهرداری آستارا موفق شد با نتیجه 7 بر 6 به برتری دست یابد.

  اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اینکه هدایت تیم شهرداری آستارا بر عهده بازیکن نامدار سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران، فرشاد پیوس است، پیراهن شماره 17 پرسپولیس را به عنوان یادبود به وی هدیه دادند.

  برای شهرداری آستارا و شاگردان فرشاد پیوس در این دیدار احسان ضیایی، حبیب افرا، امیرحسین صالحی، محمد آزادطلب، بهزاد سلطانی، جابر نصیری کیانوش میرزایی، جواد آقایی پور، مجتبی محبوب مجاز، علی مصطفایی و امین حقده به میدان رفتند.

 پرسپولیسی ها هم برای لو نرفتن ترکیبش برای دیدار حساس الهلال در لیگ قهرمانان آسیا عکس تیمی نگرفتند و تمام بازیکنان و کادر فنی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

  سرخ پوشان پایتخت به یاد هادی اعضای تیم پرسپولیس پیش از بازی دوستانه امروز با شهرداری آستارا با پوشیدن پیراهنی که تصویر هادی نوروزی روی آن بود، یاد کاپیتان ابدی را گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شسکت پرسپولیسی ها در ضربات پنالتی پیش از دیدار با الهلال

شسکت پرسپولیسی ها در ضربات پنالتی پیش از دیدار با الهلال