مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 13:402021-10-01اقتصادي

چرا حال اقتصاد ایران 10 سال است که خوب نمی شود؟


مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران در گزارشی جدید به بررسی وضعیت اقتصاد ایران در 10 سال گذشته پرداخته و به این سوال پاسخ داده که چرا با وجود تمام اقدامات صورت گرفته، - حال اقتصاد ایران خوب نشده است؟ مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران در گزارشی جدید به بررسی وضعیت اقتصاد ایران در 10 سال گذشته پرداخته و به این سوال پاسخ داده که چرا با وجود تمام اقدامات صورت گرفته، حال اقتصاد ایران خوب نشده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر چند در بخش مهمی از دهه 90، اقتصاد ایران تحت تاثیر تحریم های بین المللی یا تحریم های یک جانبه آمریکا قرار داشته و همین موضوع ارتباط گرفتن با بازارهای بین المللی و نقل و انتقال ارز را دشوار کرده اما در عین حال برخی مسائل و مشکلات داخلی نیز همچنان بر جای خود باقی هستند و همین عوامل شرایط دشوار اقتصادی را تشدید کرده اند.

محمد قاسمی رییس مرکز پژوهش های اتاق ایران با اشاره به برنامه های پیشنهادی این مرکز به دولت برای اعمال اصلاحات اقتصادی جدی، چهار عامل را در تداوم شرایط بد اقتصادی در 10 سال گذشته بسیار پررنگ دانسته است.

او در پاسخ به این سوال که چرا مشکلات عاجل اقتصادی ما حل نشده و حتی وضع ما رفته رفته بدتر هم شده است؟ می گوید: اول اینکه سیاست داخلی و خارجی ایران در خدمت حل مسائل اقتصادی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حال اقتصاد ایران 10 سال است که خوب نمی شود؟

چرا حال اقتصاد ایران 10 سال است که خوب نمی شود؟