مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-01سياسي

دولت شایسته ترین افراد را برای مدیریت استان انتخاب کند


امام جمعه ایلام از رییس جمهور خواست یکی از اولویت های اصلی ، ساماندهی مدیریت کشور متناسب با شعارهایی که داده اند، باشد و امید است که شایسته ترین افراد را برای مدیریت استان انتخاب کنند که روند  حل مشکلات و توسعه استان به سرعت پیش برود.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام از رییس جمهور خواست یکی از اولویت های اصلی ، ساماندهی مدیریت کشور متناسب با شعارهایی که داده اند، باشد و امید است که شایسته ترین افراد را برای مدیریت استان انتخاب کنند که روند  حل مشکلات و توسعه استان به سرعت پیش برود.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: در ایام حزن انگیز دهه آخر ماه صفر که مصادف با رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و شهادت فرزند دلبندشان حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت علی ابن موسی الرضا(ع) قرار داریم و این مصیبت را به امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت های مسلمان و شعیان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تسلیت عرض می نماید.

وی با بیان اینکه در این ایام شیعیان و دلدادگان خاندان اهل بیت(ع) متناسب با شرایط کرونا، اقامه عزا خواهند کرد، افزود: پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) تمام زندگی و حیات خود را وقف نجات انسان ها کردند و تلاش کردند انسان ها را از گمراهی نجات دهند، درد مردم را درد خود می دانستند و با تمام توان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت شایسته ترین افراد را برای مدیریت استان انتخاب کند

دولت شایسته ترین افراد را برای مدیریت استان انتخاب کند