مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-01سياسي

با همت مضاعف مبتنی بر کارشناسی تحول همراه با جهش برای لرستان رقم می خورد


امام جمعه خرم آباد ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید لرستان، گفت: امیدواریم با خرد جمعی، وحدت و همدلی و با به کار گیری افراد متعهد، متخصص، - ایسنا/لرستان امام جمعه خرم آباد ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید لرستان، گفت: امیدواریم با خرد جمعی، وحدت و همدلی و با به کار گیری افراد متعهد، متخصص، انقلابی و ولایتمدار، با همت و کار مضاعف مبتنی بر کارشناسی تحول همراه با جهش برای استان ما رقم بخورد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در خطبه های نمازجمعه خرم آباد، اظهار کرد: پروردگار ما رحمت و فضل را بر خود واجب کرده است، هرکس از شما کار بدی از روی نادانی انجام بدهد و سپس توبه و خود را اصلاح و جبران کند، خداوند آمرزنده و مهربان است.

وی ادامه داد: برخی از گناهان از روی جهالت است، در لحظاتی هوا و هوس های دنیوی بر این افراد غالب می شود در این موقعیت که هم به ما نیاز به کمک یکدیگر داریم گران فروشی کرده، حرف های تفرقه آمیز می زند و .

و به هر حال هنگام ارتکاب به گناه به آن لذت و سود مختصر ولی پر زیان گناه در آن لحظه توجه کرده و عقلش مغلوب هوا و هوس دنیوی می شود، لذا چنین کسی جاهل و نادان است.

شاهرخی ادامه داد: چنین جاهل و نادانی که مرتکب گناه می شود، باید پاسخگوی ارتکاب گناهش باشد، جبران و اصلاح کند گناهی را که انجام داده ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همت مضاعف مبتنی بر کارشناسی تحول همراه با جهش برای لرستان رقم می خورد

با همت مضاعف مبتنی بر کارشناسی تحول همراه با جهش برای لرستان رقم می خورد