مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-01سياسي

تجارت فرامرزی در آذربایجان غربی تقویت شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه بر استفاده از ظرفیتهای مرز استان و توسعه تجارت فرامرزی تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به اینکه آذربایجان غربی از ظرفیت های بالایی برخوردار است افزود: ظرفیت مرزهای آذربایجان غربی بسیار بی نظیر است از این رو از مسئولان انتظار می رود تجارت فرامرزی را تقویت کنند و از این ظرفیت بالقوه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه، مسئولان باید زمینه سرمایه گذاری و توسعه تجارت فرامرزی را فراهم کنند، گفت: استان از لحاظ درآمد ناخالص در رتبه پایینی قرار گرفته است و این شایسته استانی با ظرفیت های بالایی اقتصادی، نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با تسلیت مناسبت های دهه آخر ماه صفر اظهار کرد: سبک زندگی پیامبر اکرم (ص) الگوی بسیار کاملی برای مسلمانان است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی به 9 مهر و روز تکریم سالمندان نیز اشاره و عنوان کرد: احترام به سالمندان از مهم ترین ویژگی های یک خانواده و جامعه سالم است که تأثیرات زیادی در بهبود وضعیت جسمی و روحی سالمند و همچنین کل خانواده دارد.

حجت الاسلام قریشی به 27 صفر روز وقف اشاره و گفت: وقف یکی از برترین مصادیق احسان و نیکوکاری است که در سامان دهی زندگی فردی و اجتماعی، نقش فراوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت فرامرزی در آذربایجان غربی تقویت شود

تجارت فرامرزی در آذربایجان غربی تقویت شود