مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-01سياسي

وظیفه جوانان جهاد فکری در فضای مجازی است


امام جمعه بجنورد با اشاره به گسترش شبهات مختلف در فضای مجازی گفت: جوانان با مطالعه کافی در این حوزه ورود کرده و به جهاد فکری و تبیینی بپردازند.

- ، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مصادیق امر به معروف قانون است و مخالفت با قانون ضد ارزش است لذا تکلیف داریم که به این مسئله عمل کرده و دیگران را به قانون ترویج کنیم.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: قرآن و احادیث امانت خداوند در نزد ما هستند که باید با عمل آن کنیم؛ همچنین هر مسئولیتی یک امانت محسوب می شود لذا آن فرد باید وظایف خود را طبق قانون انجام دهد.

وی با تاکید بر حفظ آبرو مؤمنان، افزود: باید مسئولان با زیر دستان خود و مردم با کرامت برخورد کرده و هیچ گاه به آن ها بی احترامی نکنند.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراسم عزاداری هفته پیش رو باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت جایگاه ولایت، بیان داشت: اگر می خواهیم اهمیت این مسئله را درک کنیم باید زندگی امام حسن مجتبی (ع) را ورق بزنیم.

وی افزود: مردم کوفه ابتدا امام حسن را با اکراه همراهی کردند و در نهایت امام را کنار گذاشتند به طوری که لشکر 12 هزار نفری تبدیل به 4 هزار نفر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه جوانان جهاد فکری در فضای مجازی است

وظیفه جوانان جهاد فکری در فضای مجازی است