مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-01سياسي

توان ایران در مقابله با توطئه ها ثابت شده است


توان ایران اسلامی در مقابله با توطئه های مختلف همواره ثابت شده است.

- ، حجت الاسلام سید رضا موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه رییس جمهور آذربایجان اظهارات ناسنجیده ای را در خصوص وضعیت مرزها بر زبان آورده است، گفت: همه ما به این موضوع واقف هستیم که این حرف ها برای انجام دادن اقداماتی علیه ایران است.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره ثابت کرده است که برای مقابله با توطئه هایی که علیه این کشور انجام می شود، هیچ گاه عاجز نبوده است، افزود: بدون شک امروز نیز برای توطئه هایی که از سوی کشورهایی چون آمریکا، اسراویل، جمهوری آذربایجان و ترکیه احساس می شود، تدابیری خواهد داشت.

خطیب موقت نماز جمعه زنجان با بیان اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی بر هیچ کس پوشیده نبوده و این توان همواره برای دفاع از مرزهای کشور و مقابله با زیاده خواهی دشمنان به کار رفته است، اظهار کرد: این توان امروز نیز همانند گذشته پا بر جا بوده و می تواند در وقت خود برای ایجاد آرامش در مرزهای شمال غرب به کار رود.

موسوی با یادآوری اینکه امروز برخی از کشورها قصد دارند با اقداماتی، ایران را به نشان دادن عکس العمل وادار کنند، ادامه داد: نمونه بارز این گونه اقدامات را می توان در جلوگیری از تردد کامیون های ایرانی در مرزهای شمال غرب کشور مشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان ایران در مقابله با توطئه ها ثابت شده است

توان ایران در مقابله با توطئه ها ثابت شده است