مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-01سياسي

خون شهید علی لندی فرهنگ ایثار را جانی تازه بخشید


امام جمعه کامفیروز با اشاره به ایثارگری نوجوانی که جان خود را فدای جان انسان های دیگر کرد، گفت: خون شهید علی لندی، فرهنگ ایثار را جانی تازه بخشید.

- ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: جوانان دغدغه مند و انقلابی باید با شناخت به روز شبهات موجود در سطح جامعه و با مدنظر قرار دادن بایدها و نبایدهای تبیین ، به این مهم پرداخته و افکار جامعه را از القائات مسموم و آلوده پاک و مبرا سازند.

وی عنوان کرد: مهم ترین باید در بحث تبیین و افشاگری برخورداری آن از منطق قوی و استدلال مستحکم بوده و اساسی ترین نباید در این زمینه، پیراسته بودن آن از بی اخلاقی ها، دروغ، دشنام و تهمت است.

تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت ایثارگرانه و فداکارانه علی لندی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد عروج ملکوتی نوجوانی ایثارگر و پرورش یافته در مکتب امثال حسین فهمیده بودیم که این واقعه، هم ما را در حزن شدید فرو برد و هم سرشار از غرور شدیم.

امام جمعه کامفیروز عنوان کرد: حزن ما به خاطر از دست دادنش بود اما او با این از خود گذشتگی به همگان ثابت کرد که این مرز و بوم خطه پرورش بچه شیرانی است که از کودکی و نوجوانی گل آن ها به ایثارگری آمیخته شده و حسین فهمیده ها مختص به صدر انقلاب و ایام دفاع مقدس نبوده و همیشه هستند؛ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید علی لندی فرهنگ ایثار را جانی تازه بخشید

خون شهید علی لندی فرهنگ ایثار را جانی تازه بخشید