مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-01سياسي

سازوکار زندگی در روستا فراهم نیست/ضرورت حل مشکلات آب کشاورزان نطنز


متأسفانه سازوکار زندگی در روستا فراهم نیست، روستا باید محل تولید باشد، اگر ما می خواهیم اشتغال در روستا فراهم شود باید به مسئله آب آنها توجه کنیم و کشاورز را از برداشت آب محروم نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با تسلیت درگذشت علامه حسن زاده آملی اظهار کرد: این  فقیه عالی قدر، یار دیرین امام و رهبری بود، علامه حسن زاده آملی مجاهد نستوه و دانشمند فرزانه ای بود که عمر پربرکت و حیات طیبه خود را مصروف و وقف تألیف و تبیین معارف دین کرد و به حق کارنامه ایشان مشحون از خدمت صادقانه و تلاش خالصانه در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و معارف و لطایف دینی است.

امام جمعه نطنز با گرامیداشت هفته اجتماعات را ممنوع کرده است اما من درخواست می کنم که امامزاده ها و اماکن مذهبی باز شود تا مردم به صورت گروه های کم و با رعایت پروتکل بهداشتی ،زیارت حضرت رسول از راه دور را بخوانند، این ویروس به همه حریم ما ظالمانه واردشده است، اما نباید بعضی از فرایض مذهبی را فراموش کنیم.

یعقوبی در خصوص گرانی و عدم نظارت در بازار گفت: هفته گذشته و با اعتراضی که به اصناف و شورا  شد، بازار را یک روز بازکرده و مجدد تعطیل کردند، این مردم باید طعم شیرین ارزانی را بچشند، چرا بازار باید تعطیل شود از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار زندگی در روستا فراهم نیست/ضرورت حل مشکلات آب کشاورزان نطنز

سازوکار زندگی در روستا فراهم نیست/ضرورت حل مشکلات آب کشاورزان نطنز