مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-01سياسي

نابسامانی در برگزاری انتخابات نظام مهندسی لرستان/توپ تقصیر در زمین کیست؟


در حالی از ابتدای امروز جمعه فرآیند برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان لرستان آغازشده است که برخی از مهندسین به دلایل مختلف هنوز موفق به شرکت در انتخابات و ثبت رأی خود نشده اند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: انتخابات بزرگ ترین تشکل صنفی غیردولتی استان لرستان امروز جمعه از ساعت 9 صبح آغازشده است اما باوجود گذشت ساعاتی از رأی گیری الکترونیکی همچنان برخی از مهندسین موفق نشده اند رأی خود را در سامانه ثبت کنند.

این وضعیت موجب نابسامانی و اعتراض تعدادی از مهندسان لرستانی شده به طوری که در پیام های متعدد این موضوع به متولیان برگزاری انتخابات منتقل شده است.

یکی از مهندسان لرستانی که موفق به ثبت الکترونیکی رأی خود نشده است، می گوید: متأسفانه پیامک مربوط به ارسال لینک سامانه برگزاری انتخابات برای بنده ارسال نشده است.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای ثبت نام در سامانه نظام مهندسی شماره تماس وی تغییری نکرده است، می گوید: متولیان برگزاری می گویند که شماره بنده تغییر کرده و برای همین موفق به دریافت لینک شرکت در انتخابات نشده ام! مهندس دیگری نیز تأکید می کند که به رغم تلاش چندباره برای ورود به سامانه رأی گیری با پیغام خطا مواجه می شود که چنین رأی دهنده ای وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابسامانی در برگزاری انتخابات نظام مهندسی لرستان/توپ تقصیر در زمین کیست؟

نابسامانی در برگزاری انتخابات نظام مهندسی لرستان/توپ تقصیر در زمین کیست؟