مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-01سياسي

چرا دلالان فروش مجوز در کشور زیادند؟


یک کارشناس حوزه کار با طرح این پرسش که چرا افراد برای گرفتن مجوز کسب و کار باید پول بدهند؟ گفت:متاسفانه دست تولیدکنندگان و کارآفرینان ما زیر ساطور است و به قدری موانع سر راهشان ایجاد می کنیم که از ادامه کار پشیمان می شوند.

- یک کارشناس حوزه کار با طرح این پرسش که چرا افراد برای گرفتن مجوز کسب و کار باید پول بدهند؟ گفت:متاسفانه دست تولیدکنندگان و کارآفرینان ما زیر ساطور است و به قدری موانع سر راهشان ایجاد می کنیم که از ادامه کار پشیمان می شوند.

حمید نجف در گفت وگو با ایسنا، درباره طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مجلس ابراز عقیده کرد و گفت: این طرح که از جانب نمایندگان مجلس با هدف تسهیل فرآیند صدور مجوزها تدوین شده باید تصویب و به قانون تبدیل شود تا به اجرا درآید ولی تاکید من این است که جامع و کامل نوشته شود تا بعد از تصویب قانونی نشود که پشت بند آن هزاران ماده واحده و تبصره اضافه کنند و قانون را از بین ببرند.

وی افزود: مقام معظم رهبری چند سالی است که در قالب شعار سال موضوعات اقتصادی را مطرح و بر اهمیت حمایت از تولید ملی تاکید می فرمایند، امسال نیز عنوان سال را مانع زدایی از تولید انتخاب فرمودند به این دلیل که مشکلات عدیده و مختلفی در این زمینه وجود دارد و گزارش های متعددی به ایشان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دلالان فروش مجوز در کشور زیادند؟

چرا دلالان فروش مجوز در کشور زیادند؟