مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-01بين الملل

فرمانده نیروی زمینی ارتش: نمی گذاریم مرز کشورهای شمال غربی تغییر کند


همه مرزهای قانونی باید حفظ شود و ضعف احتمالی یک کشور در حفظ مرزهای خود دلیل نمی شود که کشور دیگری با کمک بیگانه، مرزها را به هم بریزد و جمهوری اسلامی ایران اجازه این کار را نمی دهد.

- همه مرزهای قانونی باید حفظ شود و ضعف احتمالی یک کشور در حفظ مرزهای خود دلیل نمی شود که کشور دیگری با کمک بیگانه، مرزها را به هم بریزد و جمهوری اسلامی ایران اجازه این کار را نمی دهد.

امیر سرتیپ حیدری گفت: از موقعی که رژیم صهیونیستی آمده، حساسیت ما به مرز شمال غرب افزایش یافته و فعالیت آنها در اینجا کاملا در رصد ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و ایران عزیز ما در دو قرن اخیر هیچ گاه مهاجم نبوده و هیچگونه چشم داشتی به خاک همسایگان نداشته و ندارد و صرفا از خود دفاع کرده است.

در مدت دوره طولانی اشغال قره باغ توسط ارمنستان نیز همواره بر تمامیت ارضی آذربایجان تاکید کرده و هیچ گاه اشغالگری را تایید نکرده ایم.

وی افزود: رزمایش های نیروهای مسلح ما در این منطقه و سایر مناطق برابر یک برنامه ریزی دقیق و با هدف آزمایش سلاح ها و تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزم نیروهای مسلح در هر صحنه از جغرافیا و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: نمی گذاریم مرز کشورهای شمال غربی تغییر کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش: نمی گذاریم مرز کشورهای شمال غربی تغییر کند