مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-01حوادث

علت فوت محیط بان خسروی مرگ طبیعی اعلام شد/ اعتراض خانواده محیط بان


فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: پزشکی قانونی در نظریه علت فوت محیط بان فقید رضاقلی خسروی را مربوط به حادثه ضرب و جرح ندانسته و مرگ طبیعی اعلام کرده است.

- سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیطزیست کشور که عصر روز پنجشنبه هشتم مهرماه در سفر به اصفهان با خانواده محیط بان فقید رضاقلی خسروی دیدار کرد، در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نظرات اولیه پزشکی قانونی که واصل شد علت فوت محیط بان خسروی مربوط به ضرب و جرحی که توسط افرادی در درگیری در پارک ملی قمیشلو به او وارد شده بود، نیست و پزشکی قانونی علت فوت را طبیعی اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه خانواده این محیط بان به نظریه پزشکی قانونی اعتراض دارند، افزود: اعتراض به نظریه پزشکی قانونی، حق خانواده متوفی است و از این رو ما مجدد موضوع را در مرجع بالاتر پیگیری خواهیم کرد و نظریه پزشکی قانونی باید دوباره بررسی شود.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: اگر در مراجع بالاتر نیز همین نظریه اول پزشکی قانونی تأیید شود که علت فوت طبیعی بوده و مربوط به آن حادثه درگیری و ضرب و جرح نیست، ایشان محیط بان متوفی محسوب می شوند اما اگر نظریه دیگری درباره علت فوت اعلام شود مجدد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فوت محیط بان خسروی مرگ طبیعی اعلام شد/ اعتراض خانواده محیط بان

علت فوت محیط بان خسروی مرگ طبیعی اعلام شد/ اعتراض خانواده محیط بان