مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-01اقتصادي

بیش از 70 درصد بازار لوازم خانگی در اختیار داخلی ها


سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه 70 تا 80 درصد بازار لوازم خانگی در اختیار داخلی ها است، تاکید کرد که با حمایت هایی که حالا از صنعت لوازم خانگی انجام شده، - سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه 70 تا 80 درصد بازار لوازم خانگی در اختیار داخلی ها است، تاکید کرد که با حمایت هایی که حالا از صنعت لوازم خانگی انجام شده، لازم است تولیدکنندگان برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشند، سرمایه گذاری خود را توسعه دهند و کیفیت کالاها و خدمات پس از فروش را دور از انتظار بالا ببرند.

حمیدرضا غزنوی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که ممنوعیت کالای نهایی لوازم خانگی مربوط به سال 1397 است و پیش از آن هم کره ای ها از ایران رفته بودند، اظهار کرد: در حال حاضر اتفاق جدیدی رخ نداده و فقط زمینه برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و برنامه ریزی بلندمدت آنها فراهم شده است.

البته به گفته وی علاوه بر اینکه در حال حاضر کالای قاچاق در بازار وجود دارد، به طور قانونی هم کالا از طریق ته لنجی، ملوانی و مرزنشینان وارد و در بازار سایر استان ها عرضه می شود.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ابراز امیدواری کرد که با مصوبه جدید جلوی واردات کالاهایی با مشابه تولید داخل از طرق یاد شده هم گرفته شود و تصریح کرد: مصرف کالاهای خارجی رفاه زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد بازار لوازم خانگی در اختیار داخلی ها

بیش از 70 درصد بازار لوازم خانگی در اختیار داخلی ها