مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-01فرهنگي

نگارخانه ها مراکزی برای بسترسازی رشد هنر است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تاکید کرد که نگارخانه ها مراکزی تاثیرگذار در زمینه رشد فعالیت ها در زمینه تولید و معرفی آثار هنری و هنرمندان در هر منطقه است.

- ایسنا/فارس مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تاکید کرد که نگارخانه ها مراکزی تاثیرگذار در زمینه رشد فعالیت ها در زمینه تولید و معرفی آثار هنری و هنرمندان در هر منطقه است.

صابر سهرابی جمعه 9 مهر در حاشیه آیین گشایش نگارخانه آبنوس با اعلام امیدواری از رونق دوباره فعالیت های هنری و نمایشگاهی، گفت: خرید و فروش آثار هنری به عنوان یکی از مباحث اصلی مورد توجه اقتصاد هنر و همچنین یکی از معدود راه های معاش هنرمندان، موضوعی است که در جهان حرفه ای هنری دارای اولویت است.

سهرابی با اشاره به نحوه ارائه و نمایش آثار هنری فاخر و معاصر در نگارخانه های استان فارس، افزود: فعالیت حرفه ای نگارخانه های هنری مسئله ای بسیار مهم و تأثیرگذار بر آثار هنرمندان و جامعه هنری است که در جهان توسعه یافته، با گذشت زمان شاهد افزایش روزافزون و پیشرفت در شیوه های ارائه بخش های متفاوت آن هستیم و نیاز ضروری داریم تا با همفکری دانش آموختگان و هنرمندان باتجربه، بتوانیم در این عرصه هنری نیز با پیشرفت های جهانی همراه شده و تلاش کنیم تا این مطالبه به حق اصحاب فرهنگ، ادب و هنر با بی توجهی و ضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارخانه ها مراکزی برای بسترسازی رشد هنر است

نگارخانه ها مراکزی برای بسترسازی رشد هنر است