مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-01سياسي

تشکیل جلسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی


به منظور آغاز به کار هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران ؛ مجمع عمومی این سازمان امروز جمعه نهم مهرماه با حضور 277 نفر از نمایندگان نظام پزشکی های سراسر کشور آغاز به کار کرد.

- به منظور آغاز به کار هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران ؛ مجمع عمومی این سازمان امروز جمعه نهم مهرماه با حضور 277 نفر از نمایندگان نظام پزشکی های سراسر کشور آغاز به کار کرد.

دکتر عباس آقازاده رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در گفت وگو با ایسنا، افزود: تعداد اعضای مجمع عمومی 277 نفر هستند که فعلا 200 نفر از اعضا در جلسه حاضر هستند.

در جلسه امروز انتخاب هیات رییسه مجمع و اعضا و ارکان سازمان نظام پزشکی انجام می شود.

دکتر روح الامینی نماینده مردم تهران و رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام پزشکی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری مجمع عمومی نظام پزشکی اظهار کرد: انشاء الله این مجمع شروع مبارکی برای چهار سال آتی باشد و همه ارکانی که در این جلسه انتخاب می شوند دست به دست یکدیگر داده و یدواحدی برای پیشبرد امور سازمان نظام پزشکی باشند.

وی با اشاره به این که نظام پزشکی کشور باید از این جایگاه رفیعی که دارد چندین مرتبه بالاتر رود؛ افزود: سازمان نظام پزشکی به عنوان یک مجموعه صنفی حرفه ای و علمی باید به بالاترین درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جلسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی

تشکیل جلسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی