مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-01سياسي

مطالبه گری از رییسی زود است/ ناکارآمدی دولت روحانی باعث مشکلات کشور شد


منصفانه نیست که از الان مطالبه گری  از دولت رییسی دنبال شود چرا که مطالبه گری های زیاد از دولتی که هنوز به طور کامل شکل نگرفته، - ، در واکنش به مطالبه گری های برخی از اصلاح طلبان از دولت سیزدهم، گفت: این افراد در سال های اخیر سکوت کرده بودند و ما ندیدیم که در دولت روحانی درباره مسائل مهم مردم و کشور در حوزه های مختلف از مسئولان دولت سابق مطالبه گری کنند.

وی بیان کرد: عجیب است این افراد که سالیان سال سکوت کرده بودند، با آغاز به کار دولت رییسی، دغدغه مند شده اند و مدام مطالباتی را از این دولت مطرح می کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم هنوز به معنای واقعی کلمه شکل نگرفته است و حتی برخی از معاونان وزرا و استانداران انتخاب نشده اند و در این شرایط بسیار زود است که مطالبه گری و انتقاد از دولت رییسی آغاز شود.

مشکلات کشور محصول عملکرد ضعیف دولت روحانی است نصیرایی بیان کرد: بر هیچ کسی پوشیده نیست که بسیاری از مشکلات و معضلات امروز کشور، محصول عملکرد بسیار ضعیف دولت روحانی است.

علی رغم اینکه رییسی رویه برخی از روسای جمهور گذشته را دنبال نکرد و حتی نگفت کشور را در چه شرایطی تحویل گرفته است، همه ما می دانیم رییسی زمین سوخته تحویل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری از رییسی زود است/ ناکارآمدی دولت روحانی باعث مشکلات کشور شد

مطالبه گری از رییسی زود است/ ناکارآمدی دولت روحانی باعث مشکلات کشور شد