مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-01سياسي

سفر رییسی به یاسوج


رییسی هفته های اخیر نیز در سفرهای سرزده، پنجم شهریور به استان خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان ، نوزدهم شهریور به استان خراسان جنوبی ، - دوم مهرماه به استان ایلام و امروز (جمعه) نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

رییس جمهوری در پنجمین سفر استانی خود صبح امروز (جمعه) وارد یاسوج شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید ابراهیم رییسی در این سفر از سوی وزیران کشور، جهاد کشاورزی ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بهداشت ، صنعت، معدن و تجارت، رییس دفتر رییس جمهوری و معاون اجرایی رییس جمهوری همراهی می شود.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه ارزیابی وزیران پیرامون آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی و رفع آن ها که در این استان حضور یافته اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بازدید از شهر زلزله زده سی سخت، بازدید از چند طرح عمرانی ، نشست با خانواده های شهدا و ایثارگران ، گفت و گو با نخبگان و حضور در شورای اداری از برنامه های رییس جمهوری در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییسی به یاسوج

سفر رییسی به یاسوج