مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-01ورزشي

اجازه هست بگوییم حیف از بیت المال؟


یازده سال پیش چیزی حدود دو میلیارد تومان خرج خرید دوربین عنکبوتی شد.

البته در چند بازی نماهای خوبی هم از این دوربین در اختیار مخاطبان قرار گرفت اما طبق معمول زیاده روی های فراوانی داشتیم و ملت را خفه کردند از بس تصویر هوایی دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه دنیای اقتصاد در مطلبی نوشت: حالا که کم کم به فصل جدید مسابقات لیگ برتر نزدیک می شویم و بحث استفاده از VAR برای بازی ایران و کره جنوبی هم داغ است، شاید خالی از لطف نباشد اگر یادی کنیم از پرخرج ترین و بی مصرف ترین عنکبوت دنیا! البته مقصودمان دوربین عنکبوتی است که سال 89 با تشریفات مفصل در حد یک پروژه ملی در ورزشگاه آزادی نصب شد.

واقعا شرایط عجیبی بود.

بلندمرتبه ترین آدم های ورزشی و رسانه ای ایران دور هم جمع شده بودند تا در مراسم آغاز استفاده از اسپایدرکم حاضر باشند؛ آن هم دوربینی که خودمان نساخته بودیم بلکه صرفا خریده بودیم! علی سعیدلو، رییس وقت سازمان تربیت بدنی، در مراسم حضور داشت؛ همین طور جناب علی عسکری که دیروز دوره مسئولیت شان در مسند ریاست سازمان صداوسیما به پایان رسید و تشریف بردند.

علی عسکری آن زمان معاون فنی سازمان بود.

در محافل غیر رسمی نقل می کنند که فروشندگان و نصب کنندگان این دوربین، از این که مقامات ارشد دولتی در ایران برای آغاز استفاده از آن صف کشیده اند اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه هست بگوییم حیف از بیت المال؟

اجازه هست بگوییم حیف از بیت المال؟