مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-01اقتصادي

فرصت 20 روزه به واحدهای آلاینده محیط زیست در رودبار


رییس محیط زیست رودبار با تأکید بر برخورد با واحدهای آلاینده محیط زیست در این شهرستان در استان گیلان، گفت: به این واحدها 20 روز برای خروج مناسب فاضلاب ها فرصت داده شده است.

- ، علی فرهی عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پایش شبانه از صنایع آلاینده رودبار با همراهی دادستان این شهرستان، گفت: در این بازدید وضعیت زیست محیطی صنایع شهرستان، معادن شن و ماسه، کنترل آلودگی واحدهای صنعتی که در برخی از ساعات شبانه روز اقدام به حذف سیستم های کنترل آلودگی خود کرده و منجر به آلودگی محیط زیست می شوند مورد بررسی قرار گرفت.

فرهی با اشاره به ضرورت حفظ محیط زیست و خودداری از هرگونه ملاحظه کاری در برخورد با آلوده کنندگان منابع طبیعی و محیط زیست، گفت: دستگاه قضایی آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت قانونی در این باره اعلام و به مدیران صنایع تاکید می شود حفاظت از محیط زیست و سلامت مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در صورت عدم توجه به این موضوع با واحد متخلف برابر قانون برخورد می شود، ادامه داد: به مدیران شرکت های آلاینده فرصت 20 روزه داده شد تا نسبت به خروجی مناسب برای تصفیه فاضلاب اقدام کنند.

رستمی دادستان عمومی و انقلاب رودبار نیز نظارت و استمرار برخورد با متخلفان زیست محیطی را ضروری دانست و گفت: دادستانی با تأکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 20 روزه به واحدهای آلاینده محیط زیست در رودبار

فرصت 20 روزه به واحدهای آلاینده محیط زیست در رودبار