مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-01سياسي

رییسی وارد یاسوج شد


سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در پنجمین سفر استانی خود وارد یاسوج شد و در بدو ورود به این شهر گفت: زمینه های بسیار خوب اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و با وجود نعمت های فراوانی که خداوند به این استان عطا کرده نباید شاهد محرومیت و بیکاری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهوری اسلامی ایران در پنجمین سفر استانی خود صبح امروز (جمعه) وارد یاسوج شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه ، استاندار ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

سید ابراهیم رییسی را وزیران کشور، جهاد کشاورزی ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بهداشت ، صنعت، معدن و تجارت، معاون سازمان برنامه و بودجه، رییس دفتر رییس جمهوری و معاون اجرایی رییس جمهوری در سفر به استان کهگیلویه کهگیلویه و بویراحمد همراهی می کنند.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه ارزیابی وزیران پیرامون آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی و رفع آن ها که در این استان حضور یافته اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس جمهور در بدو ورود به یاسوج گفت: زمینه های بسیار خوب اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و با وجود نعمت های فراوانی که خداوند به این استان عطا کرده نباید شاهد محرومیت و بیکاری باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی وارد یاسوج شد

رییسی وارد یاسوج شد