مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-01سياسي

امیدوارم رییسی برای رفع محرومیت کهگیلویه و بویراحمد


امیدوارم در سفر به کهگیلویه و بویراحمد گام هایی را برای رفع محرومیت این استان برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: توفیقی است برای بنده و همکارانم که خدمت مردم ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد باشم و قبل از سفر دوستان مشکلات ، نیازها و گزارش های لازم در باره وضعیت این استان را ارائه دادند و استاندار هم جمع بندی های لازم را در حوزه کشاورزی، نفت و گاز و گردشگری و سایر توانمندی های این استان را در جلسه دولت گزارش کردند .

وی با تاکید بر اینکه این سفر بعد از سفر کارشناسان و بررسی شرایط و وضعیت استان انجام می شود، اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بزرگی در بخش های مختلف به ویژه برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و جوان دارد و می تواند در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری و نفت و گاز توسعه قابل توجهی داشته باشد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری نیروهای متخصص این استان و مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم در مجلس و سایر دوستان بتوانیم مشکلات این استان را برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییسی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار مردمی در این سفر وجود ندارد و امیدواریم در سفرهای بعدی این مهم ایجاد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم رییسی برای رفع محرومیت کهگیلویه و بویراحمد

امیدوارم رییسی برای رفع محرومیت کهگیلویه و بویراحمد