مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-01اقتصادي

نرخ جمعیت سالمندی در ایلام 8.5 درصد است


معاون توانبخشی بهزیستی ایلام گفت: در استان ایلام  در مجموع 5868 سالمند زیر پوشش حمایت این اداره کل قرار دارند.

- نورعلیوند در گفت وگو با ایسنا، با ارائه ی این آمار اظهار کرد: از این تعداد 53نفر در مراکز نگهداری شبانه روزی هستند کهذ35نفر از این تعداد زن و 18نفر نیز مرد هستند.

وی به خدمات طرح ویزیت در منزل سالمندان اشاره کرد و گفت: این طرح در چهار شهرستان استان با هدف خدمات دهی به سالمندان در منزل و جلوگیری از سپردن آنها به مراکز نگهداری بهزیستی اجرا و 284سالمند با کهولت سن از آن برخوردارند.

معاون توانبخشی بهزیستی ایلام تصریح کرد: توزیع وسایل کمک توانبخشی و وسایل کمک مصرفی نظیر ویلچر، عصا، واکر، تخت بیمارستانی، تشک مواج و پوشینه در بین سه هزار و 800 سالمند در شهرستانهای مختلف استان، ارایه خدمات طرح توانبخشی مبتنی بر خانواده و اجرای طرح توانبخشی مراقبین مبتنی بر خانواده به سالمندان در شهرستانهای ایلام، چرداول و دره شهر از جمله عمده خدماتی است که به سالمندان توسط این اداره کل داده می شود.

نورعلیوند ایجاد محیط دوستدار سالمند را یکی از نیازهای سالمندان در این استان است که به عنوان مصوبه شورای سالمندان در دستور کار قرار گرفته و با همکاری شهرداری ها و سایر دستگاه های مرتبط تاکنون در شماری از خیابان ها و پارک های مرکز استان و برخی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جمعیت سالمندی در ایلام 8.5 درصد است

نرخ جمعیت سالمندی در ایلام 8.5 درصد است