مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 02:302021-09-30سياسي

اثری در تراز ملی که در رودان بر روی صحنه رفت/ «اقتدار مدافعان حرم» ماندگار شد+عکس


نمایش اقتدار مدافعان حرم با هدف بیان ارزش های ایثار و مقاومت در شب های دفاع مقدس، هزاران جوان رودانی را به آستان مقدس امام زاده شاه قطب الدین حیدر این شهر کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، اجرای نمایش رزمی، میدانی اقتدار مدافعان حرم یکی از برنامه های محوری سپاه ناحیه رودان برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در بین جوانان دهه هفتادی و هشتادی در ایام هفته دفاع مقدس بود که به مدت پنج شب در جوار امام زاده شاه قطب الدین حیدر این شهر به اجرا در آمد.

هشت سال دفاع مقدس نمایش فرهنگ مقاومت، ایثار، صبر و ایستادگی در جنگ نابرابر با اراده قوی و ایمان راستین تا رسیدن به پیروزی است.

دوران دفاع مقدس میراث معنوی و ماندگاری است که هرگز غبار فراموشی بر آن نخواهد گرفت و این بار با اجرای نمایش اقتدار مدافعان حرم در رودان باری دیگر خاطره آن رشادت ها و فداکاری ها برای نسل جدید در بهشت جنوب بازگو شد.

حضور فعال بسیجیان رودان در اقتدار مدافعان حرم فضل الله قاسمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) رودان در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص اجرای این نمایشنامه گفت: با همت  بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) و پشتیبانی دستگاه های اجرای از جمله شهرداری و شورای شهر، اتاق اصناف و اداره صمت، برنامه رزمایش اقتدار مدافعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثری در تراز ملی که در رودان بر روی صحنه رفت/ «اقتدار مدافعان حرم» ماندگار شد+عکس

اثری در تراز ملی که در رودان بر روی صحنه رفت/ «اقتدار مدافعان حرم» ماندگار شد+عکس