مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 19:302021-09-30سياسي

40 گزینه متقاضی سکانداری استانداری مازندران بودند/ معرفی 3 نامزد


عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه سه گزینه برای تصدی استانداری مازندران به وزارت کشور معرفی شدند، گفت: 40 گزینه متقاضی پست استانداری در استان بودند.

- سید شمس الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سه گزینه شامل زارعی، علی شیری و نوبخت گزینه های معرفی شده مجمع نمایندگان استان مازندران برای پست استاندار به وزارت کشور هستند، افزود: اصلی ترین مرجع انتخاب استاندار مازندران مجمع نمایندگان استان مازندران است.

وی افزود :40 گزینه برای استانداری مازندران مطرح بودند و شاخص های مهمی توسط مجمع نمایندگان استان مازندران مطرح شد که به 10 گزینه رسیدیم و برنامه هایشان را ارائه کردند.

وی پنج گزینه مورد نظر مجمع نمایندگان برای استانداری مازندران را زارعی، علیشیری، ابراهیمی، نوبخت و سعادتی اعلام کرد و گفت: سعادتی و ابراهیمی انصراف دادند و سه گزینه فوق از سوی مجمع نمایندگان استان مازندران به وزارت کشور معرفی شدند.

حسینی گفت: افراد مختلف و متعددی تماس گرفتند که گزینه استانداری هستند و خواستار حمایت شدند که عنوان کردم؛ من به نفع و علیه کسی اقدامی نکرده و مراحل تعیین استاندار مازندران مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 گزینه متقاضی سکانداری استانداری مازندران بودند/ معرفی 3 نامزد

40 گزینه متقاضی سکانداری استانداری مازندران بودند/ معرفی 3 نامزد