مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 18:152021-09-30اقتصادي

قدرت موتور قایق های صیادی به 150 اسب بخار می رسد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از موافقت وزیر کشور با افزایش توان قدرت موتور قایق های صیادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدتقی ایرانی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی مشکلات شناور های صیادی اظهار داشت: در سال های اخیر به سبب صید بی رویه، ذخایر آبزیان در آب های این استان کم شده است و صیادان باید به صیدگاه هایی با مسافت طولانی تر سفر کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: سفر به این صیدگاه ها برای برخی از صیادان به سبب پایین بودن قدرت موتور قایق هایشان با مشکلاتی همراه بود و از طرفی هم ممکن بود گرفتار امواج دریا، و یا با کمبود سوخت رو به رو شوند.

وی اضافه کرد: برای تحقق مطالبات صیادان، افزایش قدرت موتور قایق های صیادی و تجهیز این شناور ها با امکاناتی مانند بی سیم مورد توجه ویژه قرار گرفت.

این مقام مسؤول گفت: این مطالبه به حق صیادان بوشهری در سفر اخیر وزیر کشور بررسی شد و اکنون با پیشنهاد استان بوشهر و دستور احمد وحیدی وزیر کشور و رییس شورای امنیت، با افزایش قدرت موتور قایق های صیادی به 150 اسب بخار موافقت شد.

ایرانی توضیح داد: درباره استفاده قایق های صیادی از بی سیم،  این مهم برای کار کارشناسی و راهکار های لازم به اداره کل بنادر و دریانوردی واگذار شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت موتور قایق های صیادی به 150 اسب بخار می رسد

قدرت موتور قایق های صیادی به 150 اسب بخار می رسد