مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 18:102021-09-30سياسي

برگزاری شقایق های کوشک در همدان/ بزرگداشت شهیدان حاجی بابایی و مظاهری


به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه شقایق های کوشک ویژه بزرگداشت شهیدان حاجی بابایی و مظاهری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شامگاه پنجشنبه ویژه برنامه شقایق های کوشک، بزرگداشت شهیدان حبیب مظاهری، علیرضا حاجی بابایی و مرحوم طوبی یعقوبی از پشتیبانان هشت سال دفاع مقدس، در کتابخانه شهید حبیب الله مظاهری شهر مریانج و با حضور سعید بیابانکی و حسن کرمی نور از شاعران ایران اسلامی برگزار شد.

700 برنامه فرهنگی با محوریت کتاب در کتابخانه های همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این آیین اظهار کرد: بسیار خرسندیم نخستین برنامه فرهنگی در کتابخانه عمومی شهید حبیب الله مظاهری شهر شهیدپرور مریانج و مرکز مطالعات کتاب و کتابخوانی استان را با موضوع شهدای دفاع مقدس برگزار می کنیم.

عاطفه زارعی افزود: کتابخانه های عمومی استان  به عنوان یک نهاد فرهنگی همواره در راه ترویج فرهنگ شهادت و جهاد پیشگام بوده و با استعانت به کتاب، این امانت دار کلام الهی، در این مسیر هر آنچه در توان داشته، دریغ نکرده است.

وی با بیان اینکه استان همدان به عنوان یکی از ارکان مهم دفاع در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود و مردان و زنان آن بارها حماسه آفریدند تصریح کرد: حماسه هایی که امروز هم ورد زبان ها است و دهان به دهان می چرخد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شقایق های کوشک در همدان/ بزرگداشت شهیدان حاجی بابایی و مظاهری

برگزاری شقایق های کوشک در همدان/ بزرگداشت شهیدان حاجی بابایی و مظاهری