مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 15:552021-09-30ورزشي

صداوسیما در تولیدات ورزشی به خواست مردم توجه کند


رییس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی، در پیامی ضمن تبریک به پیمان جبلی بابت انتصاب به ریاست سازمان صداوسیما، تاکید کرد که این سازمان در برنامه سازی ها به ویژه برنامه ها و تولیدات ورزشی خود به خواست مردم توجه داشته باشد.

- رییس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی، در پیامی ضمن تبریک به پیمان جبلی بابت انتصاب به ریاست سازمان صداوسیما، تاکید کرد که این سازمان در برنامه سازی ها به ویژه برنامه ها و تولیدات ورزشی خود به خواست مردم توجه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام محمد مهدی فروردین به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارزشمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با عنایت به سوابق درخشان انقلابی و تجارب موفق و ماندگار شما در رسانه ملی، امید است با همت و مدیریت جنابعالی شاهد توسعه روزافزون کمی و کیفی در بخش محتوا و غنی سازی برنامه های رسانه ملی باشیم.

به ویژه انتظار می رود همانطور که در اعلام برنامه های خود اشاره کردید به خواست مردم در برنامه سازی ها به ویژه برنامه ها و تولیدات ورزشی توجه داشته باشید تا میزان رضایتمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما در تولیدات ورزشی به خواست مردم توجه کند

صداوسیما در تولیدات ورزشی به خواست مردم توجه کند