مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 15:502021-09-30فرهنگي

چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری در آمل آغاز شد


چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری حسینی، با پذیرش بیش از شش هزار و700 اثر از هنرمندان فعالان فرهنگی ایران و چهار کشور جهان در آمل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری حسینی، با پذیرش بیش از 6 هزار و700 اثر از هنرمندان فعالان فرهنگی کشورهای ایران، ترکیه، امارات ایتالیا، افریقای جنوبی و یمن شامگاه پنجشنبه در شهرستان آمل شروع شد.

این اشکواره با نمایش پر پرواز به کارگردانی جمال خرمی در رشته نمایش و نقالی خوانی توسط هلنا رحمانی درآستان مقدس امام زاده ابراهیم (ع) آمل به طور رسمی گشایش یافت.

دبیر چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری حسینی به خبرنگار مهر گفت، چهارمین دوره این اشکواره دربخش های فیلم های مستند، شعر، تئاتر، سرود، متن ادبی، عکس و رسانه تا 17 مهرماه در شهرستان آمل برگزار می شود.

حسین جوادی افزود: آثار دریافتی به دبیرخانه این اشکواره از حدود سه هزار هنرمند و فعال فرهنگی بوده که درمقایسه با دوره گذشته این اشکواره ازنظر تعداد آثار ارسالی حدود 20 تا 30 درصد افزایش داشته است.

وی، با بیان اینکه فراخوان شرکت در دوره چهارم این اشکواره از مردادماه منتشر شده بود، تصریح کرد: موضوع هایی که دراین دوره از علاقمندان درخواست شده بود، در موضوع امام حسین (ع)، شهدای مدافعان حرم بوده که خوشبختانه با استقبال خوبی از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری در آمل آغاز شد

چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری در آمل آغاز شد