مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 15:402021-09-30سياسي

تمبر اختصاصی شهدای شرکت پالایش نفت کرمانشاه رونمایی شد


به همت پایگاه بسیج شرکت پالایش نفت کرمانشاه از تمبر اختصاصی شهدای شرکت پالایش نفت کرمانشاه رونمایی شد.

- ، محمدرضا امامی نیا مسئول پایگاه بسیج شرکت پالایش نفت کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی شهدای پالایشگاه کرمانشاه و همچنین افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس و یک قرن نفت در کرمانشاه برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم و افتتاح نمایشگاه با حضور جمعی از مدیران شرکت پالایش نفت کرمانشاه، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندار، تعدادی از مدیران شرکت های نفتی و اجرایی استان کرمانشاه و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در محل مسجد این شرکت برگزار شد.

امامی نیا تصریح کرد: از آنجایی که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران هشت ساله جنگ تحمیلی به ویژه شهدای گلگون کفن پالایشگاه کرمانشاه برای مدیریت این شرکت در اولویت بوده و هست، برگزاری این مراسم و افتتاح نمایشگاه نیز در راستای اجرای همین تفکر ارزشی توسط واحد روابط عمومی شرکت انجام گرفته است.

مسئول پایگاه بسیج شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: ایجاد تمبر اختصاصی برای هر یک از شهدای والامقام پالایشگاه کرمانشاه اقدامی است که برای اولین بار در شرکت پالایش نفت کرمانشاه انجام گرفته و یقیناً چنین اقداماتی منجر به ترویج فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمبر اختصاصی شهدای شرکت پالایش نفت کرمانشاه رونمایی شد

تمبر اختصاصی شهدای شرکت پالایش نفت کرمانشاه رونمایی شد