مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 14:352021-09-30سياسي

عطش تغییرات با پشتوانه منطق یا احساسات/ آنچه استاندار جدید گلستان باید بداند


این روزها که دولت جدید استقرار یافته، بر حسب توقعات و روال مرسوم، عطش برای تغییرات بیش از هر زمانی دیگر زبانه می کشد و رسانه ها هم بر حسب موقعیت هر روز با تکرار این مبحث، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، هر چند تغییرات عنصری جداناپذیر از مدیریت است، اما عطش به تغییر تنها انگیزه کافی برای تحولات نیست بلکه باید ضمن کنترل احساسات برای هر دگرگونی مدیریتی، از پشتوانه منطق و استدلال سود برد.

تب تغییرات اگرچه در آغاز به کار دولت ها همواره تند و تیز است اما رییس جمهور دولت سیزدهم با توجه به انتصابات اخیر نشان داد که از حوصله و منطق مدیریتی در این زمینه برخوردار است و با آرامش و دور از هیاهوهای مرسوم کار خود را به پیش می برد.

اکنون که دولت در آستانه تغییرات جدی در بخش مدیریتی استان ها است، باید مبنای این تحولات مطالعه و نیازهایی باشد که جامعه مخاطب به آن احتیاج دارد نه عطش دستیابی عده ای به قدرت که ممکن هم جایگاه مدیریتی و هم هدف از تغییرات را خدشه دار سازد.

*ضرورت ارجاع به فرهنگ سازمانی و عبور از فرهنگ تملق/  تغییر تاکنیک فرصت طلب ها یکی از آفت های تغییر در دولت ها ظهور افرادی است که با تغییر دولت ها تغییر استراتژی می دهند که البته فارغ از پست و عنوانی که دارند حالا چه مدیر و چه کارشناس، سعی می کنند بدون رعایت انصاف با زیرسوال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطش تغییرات با پشتوانه منطق یا احساسات/ آنچه استاندار جدید گلستان باید بداند

عطش تغییرات با پشتوانه منطق یا احساسات/ آنچه استاندار جدید گلستان باید بداند