مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 14:052021-09-30سياسي

نگاه سنتی به آزادی زندانیان نیازمند تغییر است


رییس سازمان زندان ها در بازدید از زندان مرکزی قزوین بر اهمیت تغییر نگاه به زندانی و اهتمام برای آزادسازی زندانیان متنبه شده تاکید کرد.

- رییس سازمان زندان ها در بازدید از زندان مرکزی قزوین بر اهمیت تغییر نگاه به زندانی و اهتمام برای آزادسازی زندانیان متنبه شده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی حاج محمدی در دومین برنامه سفر به قزوین با حضور در زندان مرکزی این شهر، ضمن بازدید با مددجویان دیدار و گفت وگو کرد.

رییس سازمان زندان در جمع مسئولان این زندان گفت: در نگاه به زندانی به شرایط زندگی و گذشته او توجه کنید و اگر یقین حاصل شد که فرد بخاطر شرایط خاصی ناگزیر بر ارتکاب جرم شده است از او دست گیری کنید.

حاج محمدی با اشاره به ضرورت تغییر نگاه نسبت به زندانیان گفت: اساسنامه ستاد دیه بهتر است تغییر کند و نگاه سنتی به آزادی زندانی، نیازمند اصلاح و تغییر است و آزادی زندانی پشیمان و متنبه، موضوعیت دارد نه فقط آزادی زندانی! وی با بیان اینکه آزاد سازی زندانیان به هر قیمتی موضوعیت ندارد گفت: اصلاح و تربیت و درمان مددجو و بازگرداندن او به زندگی شرافتمندانه ارجح بر آزادی پیش از موعد است و باید خیال جامعه نسبت به این موضوع راحت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سنتی به آزادی زندانیان نیازمند تغییر است

نگاه سنتی به آزادی زندانیان نیازمند تغییر است