مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 13:452021-09-30سياسي

آمادگی ناشر مسیحی برای انتشار کتب مربوط به امام رضا(ع) به زبان های دیگر


هیات لبنانی مسلمان و مسیحی شرکت کننده در نشست بین المللی امام رضا(ع) و ادیان در بازدید از کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، ایران را کشوری ریشه دار خواندند و برای چاپ کتب امام رضایی به زبان های دیگر اعلام آمادگی کردند.

- آمادگی ناشر مسیحی برای انتشار کتب مربوط به امام رضا(ع) به زبان های دیگر ایسنا/خراسان رضوی هیات لبنانی مسلمان و مسیحی شرکت کننده در نشست بین المللی امام رضا(ع) و ادیان در بازدید از کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، ایران را کشوری ریشه دار خواندند و برای چاپ کتب امام رضایی به زبان های دیگر اعلام آمادگی کردند.

شیخ غازی یوسف حنیه، رییس تجمع علمای مسلمین در لبنان، الاب نیکولاس ضغبینی، نماینده اسقف عصام یوحنا درویش، رییس اسقف های منطقه فرزل و بقاع لبنان و ایلی سرغانی، روزنامه نگار مسیحی و مؤسس باشگاه تمدن شرق در لبنان، در بازدید از کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و گفت وگو با رییس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی این مرکز را باعث شگفتی خواندند.

شیخ غازی یوسف حنیه در این دیدار با بیان اینکه هر قسمت از این کتابخانه، خود کتابخانه ای مستقل است، گفت: ما در این کتابخانه آثار گشایش فرهنگی به روی همه دنیا را دیدیم و تأییدی است بر اینکه اسلام دین بسته ای نیستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناشر مسیحی برای انتشار کتب مربوط به امام رضا(ع) به زبان های دیگر

آمادگی ناشر مسیحی برای انتشار کتب مربوط به امام رضا(ع) به زبان های دیگر