مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 12:402021-09-30سياسي

کرمانشاه نیازمند تجهیزات آتش نشانی متناسب با یک کلانشهر است


کرمانشاه تجهیزات و امکانات آتش نشانی متناسب یک کلانشهر را ندارد و باید برای تامین تجهیزات لازم پیگیری شود.

- کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه تجهیزات و امکانات آتش نشانی متناسب یک کلانشهر را ندارد و باید برای تامین تجهیزات لازم پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشان شهرداری کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری وظیفه دارد برای ارتقا امکانات و تجهیزات این سازمان تمام تلاش خود را به کار بگیرد، اظهار کرد: ب پیگیر اختصاص وسایل و تجهیزات لازم به سازمان آتش نشانی کرمانشاه می شوم.

وی با اشاره به فداکاری ها و جانفشانی های ایثارگران، رزمندگان و شهدای ایران اسلامی خصوصاً شهدای آتش نشان در دوران دفاع مقدس، افزود: در آن زمان جنگ تحمیلی آتش نشانان جز اولین کسانی بودند که بعد از بمباران شهرها و روستاها در حادثه حضور پیدا می کردند و همانند رزمندگان در خط مقدم جبهه ها، همیشه پیش قراول کنترل و مهار بحران های طبیعی و انسانی هستند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه آتش نشانان در بحران ها موجب کاهش هزینه های احتمالی مالی و جانی می شوند، تصریح کرد: آتش نشانان نیروهای مردمی هستند که مردم هر زمان که احساس خطر کنند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه نیازمند تجهیزات آتش نشانی متناسب با یک کلانشهر است

کرمانشاه نیازمند تجهیزات آتش نشانی متناسب با یک کلانشهر است