مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-30سياسي

نمایندگان با رأی بالا، رتبه بندی معلمان را تصویب خواهند کرد


نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان با نگاه مثبت همه نمایندگان در مجلس تصویب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، رحمت الله فیروزی پور ظهر امروز در دیدار بافرهنگیان نطنز و بادرود اظهار کرد: نقش افزود: ما معتقدیم فرهنگیان با انجام رسالت خود در مدارس با آموزش و آگاهی بخشی به دانش آموزان سنگ بنای توسعه همه جانبه کشور را بر عهده دارند و اگر بخواهیم به قله های پیشرفت علمی در دنیا برسیم بایستی به این قشر زحمت کش و تأثیرگذار جامعه توجه ویژه ای داشته باشیم.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روزها بحث تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس مطرح است و معلمان عزیز مطمئن باشند که این لایحه لا رأی بالای نمایندگان مجلس تصویب خواهد شد.

فیروزی پور اذعان کرد: در بحث رتبه بندی نگرانی های از سوی بخشی از جامعه فرهنگیان مطرح شده که هنگام بررسی لایحه در صحن علنی مجلس، اصلاحاتی صورت خواهد پذیرفت تا نگرانی های این گروه هم رفع شود و درمجموع لایحه ای تصویب شود که همه فرهنگیان از آن بهره برده و شاهد رضایت فرهنگیان عزیز باشیم.

انتهای پیام/63025/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان با رأی بالا، رتبه بندی معلمان را تصویب خواهند کرد

نمایندگان با رأی بالا، رتبه بندی معلمان را تصویب خواهند کرد